Alla inlägg under maj 2012

Av Mimmi - 21 maj 2012 18:21

Hejsan!Jag sitter min gitarrkonsert och väntar på att den ska börja.Jag ska spela superenkla låtar... Faktiskt väldigt tråkigt.Det här är nog den ända bloggningen idag..Gjorde nyss bitchslap på en kille i min klass.Riktigt kul. Och nu gjorde min kompis samma sak på honom..."Mojsning kojsning" Mimmi

Av Mimmi - 20 maj 2012 10:22

Hello!

Snart ska jag tvätta altanen med mamma...

Min lillasyrra är på fotbollsmatch... Hoppas hon vinner!  

Bloggar mer senare... Glöm inte att rösta i omröstningen!

''Mojsning kojsning'' Mimmi

Av Mimmi - 18 maj 2012 12:55

Men snälla!

Ni måste rösta vilken låt jag ska spela på fiol i omröstningen!

Snart ska jag åka och hämta min halvbrorsa! Suck!

Följ mig gärna på Instagram: MimmiMal


Kolla gärna in så ofta som möjligt och kommentera, fråga och rösta i omröstningen!


''Mojsning kojsning'' Mimmi

Av Mimmi - 17 maj 2012 18:40

Hello!

Jag har tänkt att spela in videos (fast utan mig...Vill inte visa mig) när jag spelar fiol...

Jag tycker jag är rätt bra... Kanske också när jag spelar gitarr...

Hur som helst... Jag skulle vilja att DU röstar i omröstningen!


PS. Kommentera alla som spelar gitarr eller fiol!!!  


''Mojsning kojsning'' Mimmi

Av Mimmi - 16 maj 2012 19:19

   


Blev det fint?

Kommentera!   

''Mojsning kojsning'' Mimmi

Presentation


Hej!
Här kommer jag skriva om naglar och mitt liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Vilken låt ska jag spela?
 The Prayer
 Can you feel the love tonight
 För att du finns
 But I still haven't found
 Honey, honey
 Oh Susanna
 Britches full of stitches
 Var nöjd med allt som livet ger
 Amazing Grace
 Powerlåten

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards